Omkostning

Hvordan arbejder I med dokumentation?

Hvordan tager jeres brochurer, hjemmeside, manualer sig ud?


Er I tilfredse med det?

Hvor længe siden er det, at jeres skriftlige materialer blev læst kritisk igennem og hvem gjorde det?


Vejen frem

Har I tradition for at læse hinandens tekster, inden de går i trykken, er I kommet meget langt. Men hvilke skjulte omkostninger er der ved den løsning og hvilke faldgruber risikerer I at ende i?


Og hvad tror I omkostningen var?

Når en medarbejder eller to går fra deres normale arbejdsområde for at gøre noget nyt, opstår en række afledte omkostninger for såvel firma som medarbejdere:

  • Firmaet mangler de medarbejdere til at drive udviklingen fremad
  • Firmaet bruger medarbejderens tid og fokus på noget, de ikke er ansat til
  • Medarbejderens fokus ligger et andet sted
  • Medarbejderen har ikke erfaring med technical writing


Løsningen ligger lige for: Lad en udefra læse, stille spørgsmål or rette jeres tekster.