Hvordan arbejder I med dokumentation?

Hvordan tager jeres brochurer, hjemmeside, manualer sig ud?

 

Er I tilfredse med det?

Hvor længe siden er det, at jeres skriftlige materialer blev læst kritisk igennem og hvem gjorde det?

 

Vejen frem

Har I tradition for at læse hinandens tekster, inden de går i trykken, er I kommet meget langt. Men hvilke skjulte omkostninger er der ved den løsning og hvilke faldgruber risikerer I at ende i?

 

Og hvad tror I omkostningen var?

Når en medarbejder eller to går fra deres normale arbejdsområde for at gøre noget nyt, opstår en række afledte omkostninger for såvel firma som medarbejdere:

  • Firmaet mangler de medarbejdere til at drive udviklingen fremad
  •  
  • Firmaet bruger medarbejderens tid og fokus på noget, de ikke er ansat til
  • Medarbejderens fokus ligger et andet sted
  • Medarbejderen har ikke erfaring med technical writing

 

Løsningen ligger lige for: Lad en udefra læse, stille spørgsmål or rette jeres tekster.

retext | dokumentation

retext©2017

Bank

Copyright @ All Rights Reserved

retext.dk | lars@retext.dk | T: +45 2939 7164

Betal via: